tessa-jasper.reismee.nl

The Beginning...

Na een geslaagd en jankerig afscheidsfeestje was het dan eindelijk zover....weg!
Nog een laatste nachtje aan de bar van een hotel in Amsterdam om vervolgens niet uitgeslapen in het vliegtuig te stappen.

Een voorspoedige reis waarin alles verbazingwekkend soepel is verlopen, tailwind dus al eerder als verwacht in Canada.
Opgehaald door vrienden en hartelijk ontvangen om vervolgens te worden vol gestouwd met eten en drank...weinig protest van onze kant overigens.
Dit heeft een aantal dagen geduurd waardoor we eigenlijk nog steeds een jetlag/kater hebben.

Gisteren in een opwelling naar de Niagara Falls gereden om daar vervolgens pas vanochtend van terug te komen...oeps.
Ter verdediging, niemand had ons verteld dat het daar net Las Vegas is....teveel verleidingen om aan toe te geven.
Het stroomt er zeer rijkelijk....en ook de watervallen gaan behoorlijk hard.

Eerste indruk van Canada, iedereen is enorm vriendelijk en hartelijk...het is bijvoorbeeld onmogelijk om ergens te komen zonder er iets te 'moeten' eten.
Zo vriendelijk zelfs dat er zelfs sorry tegen Siri wordt gezegd als deze niet direct het juiste antwoord geeft.
We hadden verwacht dat alles groot zou zijn maar nog zijn we verbaasd over hoe gigantisch alles is...

Dikke doei en tot snel! (ow nee, 51 weken)

Jasper en Tessa

Miep opbroek

Tess en Jasper
Wat een avontuur!!!
Heel veel geluk met jullie tocht geniet ervannxxxx