tessa-jasper.reismee.nl

Long time no read...

Hallo allemaal!

We zullen de excuses voor het uitblijven van een verhaal achterwege laten...betekent op een gegeven moment ook niks meer, dus bij deze geen excuses :)

Na onze vorige post hebben we ongeveer een maand gewerkt op een gigantisch landgoed in Quebec. Twee fantastische mensen en twee geweldige viervoeters. We woonden daar in ons eigen gedeelte van het woonhuis en deels in een prachtige Cabin op een afgelegen eiland in een privé meer. Veel werk verzet en mooie herinneringen gemaakt, de foto's en filmpjes spreken voor zich.

Na deze maand zijn we terug gereden naar Toronto om Paul en Maurice op te halen, deze zijn twee intensieve weken op bezoek geweest. Erg veel gedaan en gezien...veel musea bezocht en thee gedronken met als klap op de vuurpijl het winkelen in de USA. En natuurlijk Max aangemoedigd in Montreal, 360.000 mensen bij elkaar in de hitte op het circuit...erg sjiek!

Op dit moment zijn we weer even terug 'thuis', even bijkomen en vervelen...lastig maar goed voor ons! We proberen een manier uit te vogelen om in Vancouver te komen...is 42 uur rijden en aangezien we geen auto kunnen kopen en huren maar voor maximaal 30 dagen kan zullen we een alternatief moeten bedenken. Regelmatig moeten er campers terug gebracht worden van Toronto naar Vancouver dus wellicht dat dit een optie is!

Gunstige van het feit dat we nu veel tijd over hebben is dat we Oranje op de voet kunnen volgen tijdens het WK...elk nadeel heb z'n voordeel.

We hopen dat met jullie alles goed gaat en horen graag ook iets van jullie!

1000 kusjes

ps. zie ook onze korte video's! Nee geen zorgen...geen volledige speelfilms :)

Piet en Marie

Leuk om te lezen wat je meemaakt. Fijne tijd nog

Tiny

Ha sjatjes heb de filmpjes bekeken super mooi en leuk en wat zien jullue er goed uit .fijn dat het jullie goed gaat.leuk dat jullue vrienden over gekomen zijn .mis win ik wel lotto dan kom ik ook even over gevlogen ?ik droom verder.wens jullie heel veel goeds en geniet er van liefs tiny?

Ai en Mien

Hoi Jasper en Tessa,

Fijn om te lezen dat het jullie goed gaat en heel mooie video’s en foto’s. Een heel mooi avontuur waar jullie mee bezig zijn. Geniet er nog van want dit is iets wat niemand jullie ooit nog kan afnemen .

Heel veel liefs
Ai en Mien

Anja

Super leuk! Make memories ♡

Åžirin en Bas

Hallo lieverds, wat een mooie momenten om te koesteren en een orachtige beelden. Jullie schrijven zo leuk, genieten als we mee kunnen lezen. Morgen is het weer de jaarlijkse Sjommelmert in het Remunjse. Zal extra aan jullie denken xxx